Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ringer mig..

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina underbara och mest hatade läsare. ^^
Ännu en morgon då jag väktes ut av att någon ringer min, och jag vet verkligen inte vem det är heller? (Tobias) xd
Men det var ju egentligen bra att han väkte mig nu idag, annars hade jag sovit ett bra tag till.
Och jag som tvingade Nawar vakna tidigt pågrund av att komma och träffa mig! ;p Men än så länge är inte jag klar, måste in i duschen och skit innan jag går ut. ^^
 
BTW sorry för att jag inte bloggade igår, men det är pågrund av en hemlig anledning. Och något jag inte kan berätta om just nu för tillfället.
Men jag träffade lite folk igår, gick ut och träffade Angelika. Sedan så kallade vi även ut Mohammed. Innan det tog vi en cigg med Jenny och sa hej till henne. ^^
Jag hade en rolig dag igår, och hoppas på en ännu bättre idag! :D
 
Tänkte fixa lite bilder igår när jag väl var ute, men inte tog jag med mig kameran... -.-'
Men ska försöka att fixa med det också idag. Annars blir jag nog sjukt sur på mig själv. Inte ska ni bara få se en massa ego bilder 24/7?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: