Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Over!

Kategori: Allmänt

Det är såhär att jag alltid, så länge jag minns det fastnat o inte kunnat släppa vissa personer.
Och speciellt inte dem jag verkligen tyckt om. Både när det käller kärlek o vänskap. Men nu är det slut på det.
Jag orkar inte längre bry mig och ska sluta med det totalt.
Om människor inte tar mig för den jag är, utan BARA SER MIG FÖR DE MISSTAG JAG GÖR! Så äre bajs på dem.
Inte alls lönt att bry sig om såna.
Och det är just det jag ska sluta med. Jag kan inte stanna på samma ställe hela tiden och tro att allt ska bli som innan, om inte bättre, när det verkligen inte kommer att bli så!?
Vad ser jag med egentligen, asset eller? -.-'
 
It´s over, och jag kommer verkligen inte kunna tro på *****' igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: