Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ljusdal me klassen

Kategori: Allmänt

Min skoldag har nog varit den bästa på sjukt sjukt länge, och det beror säkert på att vi inte satt i skolan vid en bänk i flera timmar i sträck. ^^
Utan vi var ju i Ljusdal på ungdomsmotagningen. Killarna var också med denna gången, så vi var hela 9:an som åkte dit. Och jag tyckte att det var helt okej att alla var med. :p
Jag var dock as trött idag, så jag orkade knappt lyssna på dem. Men det vi fick lyssna på har man ju ändå hört några gånger innan.. xd
Så det var inte nytt direkt, inte allt i alla fall.
Efter att vi varit på ungdomsmotagningen stack alla och åt. Jag Veronica och Clara till ett ställe. Och killarna till ett annat. Frida tog såklart en kebab rulle.
Man måste ju när man väl har chansen, det är ju inte så att det finns kebab kiosk i Håven som man kan gå till när man själv känner för det.
Och är kebab det näst bästa som finns, klart man tar det istället för en korv.. -.-'
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: