Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Kebabrulle!

Kategori: Allmänt

Shuuuuuu bloggen! :D
 
Just nu sitter jag hemma in da HÅVEN! Och inte alls gör så mycket.. :p
Vaknade för en liten stund sedan, och då satt hela familjen nere i TV:rummet och glodde på tv.
Minns inte riktigt när jag somnade igår kväll, låg och väntade på att pappa skulle komma hem med min kebabrulle. Men lilla jag somnade och fick äta den nu till frukost istället.. :p
Men det gick ju bra det också. ^^
Idag för första gången vet jag helt klart vad jag ska göra. Fick i uppdrag av pappa att jag skulle hjälpa honom och Fredrik att byta motot på en bil. Första gången så jag tror inte att jag kommer vara till sån stor hjälp. xD
Men första gången måste alltid bli någongång!
Men innan jag hjälper dem ska jag upp på rummet och plugga lite. Missade rätt så mycket av att vara sjuk en dag. Skulle egentligen också behövt plugga fysiken men den glömmde jag i skolan av någon konstig anledning.
Jag som var så säker på att jag hade lagt den i väskan.
Men men bara att rå plugga under veckan sen då. Prov nu igen jue! -.-'
 
sorry för morgon frisyren o allt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: