Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

In da Håven!

Kategori: Allmänt

Shuuu alla kycklingar! :D
 
Jag och Alexandra är just nu in da Håven och har morgon party. Det är bara jag och Alex hemma just för tillfället.
Eftersom att pappa, Sara och Oscar är till furudal och hämtar Sebbe! :p
Vi lyssnar lite på musik och har det almänt gött..
Till Frukost åt vi äppelpaj. Pappa och Sara kanske inte blir så glada på oss när dem kommer hem och märker att pajen är borta, och att vi var dem ända som var hemmma. HAHA! xD
 
Igår hade jag en jätte jätte rolig kväll. Jag, Clara Jens och Jocke åkte runt lite i Loos och chillade.
Först var det bara vi 4 som åkte runt ett tag. Men sedan kom även Jennifer och Alma. Vi chillade och ännu mer chillade igår.
Men sedan var det dags för mig och Alex att åka hem. Och Jocke var så grymt snäll att han körde hem oss!
Kan fortfarande inte fatta hur snäll man kan vara!? :O
 
Man kanske inte ser så stekig ut såhär på morgonen, men aja vem fucking bryr sig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: