Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

In da Fäla!

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag, Clara, Emma och Ntalia inne på bibblan i Färila. :p
Jag och Ntalia sitter vid datan, Emma och Clara sitter och ritar och vad vet jag!?
Vi har varit i Färila hela dagen idag, på pograminfo eller vad det nu heter.. :$ Och det har väl varit helt okej.
Jag och Natalia gick på samma och höll ihop hela tiden, som vi hade lovat varandra.
Tur var väl det så att jag inte hade behövt gå forever alone.. HAHA!
Kändes som exakt alla sneade mig under dagen, och det är verkligen en sak jag hatar mer än någonting annat! -.-'
Men men vill dem glåma på något hemskt så varsegoda! :@
Natalia var snäll och följde med mig in på fordons pogramet. Och där såg jag något som gjorde mig kär på nytt! :')
Han var as snygg, och perfekt kropp och allting. Trodde jag skulle ta livet av mig själv.... xD
Tur att Natalia också tyckte att han var snygg, så att jag inte var ensam om saken! Som jag för det mesta brukar vara när det gäller " snygga killar "
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: