Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ibbe

Kategori: Allmänt

Jag lovade en kille att jag skulle skriva om honom, men det blev tyvärr aldrig av pågrund av strul med en dator.
Men eftersom att jag nu sitter vid en data plus att jag lovade honom så gör jag det nu.
Sorry Ibbe om det blev lite försenat men jag hoppas att det inte gör någonting... :S
 
Vårat första "samtal" eller vad man nu ska kalla det började väl inte sådär jätte roligt om man säger så?
Du hade komenterat min blogg där det stod. ( intressant blog )
Som jag då missförstod och trodde att du menade på ett ironisk sätt. Efter det puffade du mig på facebook och skrev sedan i privatmeddelande att jag var snabb.
Vi skrev lite, sedan frågade du mig om jag blev sur när du hade skrivigt komentaren på min blogg.
Först tog det ett tag innan jag fattade vad du menade, sedan fattade jag att det var du.
 
Jag tycker att du är en jätte snäll kille och det hade verkligen inte varit helt fel att lära känna dig lite mer.
Vi har skrivigt ett tag nu, men efter att jag lovade dig detta inlägget som dock kom lite sent är du kanske inte så glad på mig.
Men men det kom upp i alla fall, och det borde jag få en tumme upp fö i alla fall ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ibbe Smilee säger:

    Haha dela med dig av hela vår story också! Tummen upp får du iaf;)

    2012-10-12 | 16:08:48
    Bloggadress: http://www.heat040.se

Kommentera inlägget här: