Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Håven igår!

Kategori: Allmänt

Igår så åkte jag hem till Håven, och hälsade på familjen min. :p
Egentligen så skulle jag åkt hem i Måndags, men jag skulle hjälpa Simon att färga håret. Så jag stannade.
När jag kom hem från skolan igår, stog farfars bil på gården. Och när jag kom in sa han att jag skulle följa med hem och att pappa sagt det.
Blev lite smått putt först eftersom jag verkligen ville till Gårn senare på kvällen.
Men det gick över rätt så fort. Och trevligt var det att få komma hem och hälsa på farmor och farfar.
Pappa kom inte hem för än sent på kvällen och Sara hann jag knappt se under dagen.
Jag satt uppe hos framor och farfar ett bra tag, åt och pratade ne massa. Sen körde farbror Fredrik mig hem jag hann inte mer än hem fär än jag gick och la mig.
Klockan var runt 6 då, och sedan vid halv två gick jag ner, och då hade pappa kommit hem från jobbet. ^^
Tog mig något att äta, sedan gick jag upp och la mig igen. Haha kanske inte det roligaste man kan göra, men rätt så chill vare! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: