Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Gött! :D

Kategori: Allmänt

och verkligen hare chill i sängen, kom preci ut från duschen, lyssnar på favvo musik, och hare almänt najs!
Kom för ett litet tag sedan, eller ja kanske en timme sedan nu, hem från Gårn.
Det var inte alls roligt på Gårn idag. Ingenting alls hände, utom att jag var sjukt peddo o höll på en massa. HAHA!
Ja men man måste ju få vara lite peddo då och då jue. Annars äre ju dött totalt.
Men annars så har dagen varit helt okej. Kan inte säga att den sög direkt. Men inte dne roligaste ver heller.
Efter att jag bloggade på bibblan så stack vi och åt. Älsklingen Clara och Emma var hungriga. Och Natalia som bara nån timme tidigare molat i sig en halv jävla kebabrulle med mig var as hungrig och tjatade hela tiden om sin jävla kor med mos. Haha trodde jag skulle dö på riktigt... :p
Hon började att tjata om det direkt vi kom ut och hade ätit..!? Och folk som klagar på mig att jag äter 24/7. Tror att vi har hittat en värre. xD
Sen efter at vi ätit gick vi in på ica, och hann inte mer än det för än bussen skulle komma.
Haha innan vi stack till busshålplatsen så var jag tvungen att gå in på toa. Sen så gick jag tillbaka till dem adra som stod vid dörren.
Jag bara " jag kunde inte bajsa " och i samma veva kom en rätt så söt kille in som vi tidigare träffat på pograminfo!
HAHAHAHAHAH snacka om att skämma ut sig! :p
 
en fuckt bild, men ni står väl ut....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: