Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Gårn igår!

Kategori: Allmänt

Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag Var på Gårn hela kvällen. Plus att jag pallade inte blogga direkt jag kom hem från skolan. Då hade jag en massa annat för mig, som jag tyckte var så mycket viktigare än vad bloggningen var.
Men det är så att jag vet att jag inte alls kommer få fler läsare eller bli känd pågrund av bloggandet.
Jag har så mycket större chans på att bli  känd genom " den korta lastbils köraren " än bloggen min!?
Haha aa om jag ens lyckas med att bli det då. Men det visar sig väl.
 
I alla fall, jag hade en rätt så rolig dag på Gårn igår. I början var det bra och roligt i alla fall.
Då chillade man först bara runt, sedan så hade jag och Jens och Viktor I vatten krig i duscharna! :D Mer än så gjorde vi väl inte.
Eller ja det blev lite "bråk" också pågrund av att jag "flippade"
SOM DOCK VISSA INTE ALLTID FATTAR HELLER? UTAN DET MINSTA LILLA DEM HÖR SKA DEM UPPREPA OCH SNACKA OM SÅ ATT ALLA HÖR...
Haha jag fattar seriöst inte det löna i att hålla på så. Aja skit samma... :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: