Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

fuck my Life!

Kategori: Allmänt

Man kanske inte ska skriva ut för mycket på bloggen, men det skiter jag i just nu!
 
Jag orkar inte mer, jag bara gråter o gråter. Om jag ska vara helt ärlig så mår jag verkligen skit.
Det är inte bara en tillfällig sak, utan det har pågått ett tag nu.
Men jag har inte orkat bry mig så mycket om det. Lite tårar som kommer då och då på kvällarna?! Vad är det?
Jag är van vid den här delen..
Det som är jobbigt är att ha en massa på sig. Folk som jävlas med en 24/7.
Dem kanske tar det som skojj, vad vet jag?
Jag har tidigare tålt skojj, o jag har bara kunnat skratta åt det. Men nu är det as jobbigt. Jag orkar inte höra vad folk säger om mig, jag orkar inte höra när dom säger något spydigt till mig, jag orkar inte att dom ska hålla på alls.
Det spelar ingen roll vad det är, DET ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE!!!
Ni får tycka som ni vill om mig nu. Jag orkar inte bry mig. Orkar inte bry mig om något alls.
 
 
Och att förlora en vän på samma gång. Känns som att jag kommer förlora allt snart.
Men det är väl mitt eget fel.. :'/ </3

Kommentarer

  • bästa victor! :) säger:

    Men jag kommer alltid att vara din vän Frida!!<3

    Svar: aww ^^
    FridaaYouKnow

    2012-10-24 | 22:47:36

Kommentera inlägget här: