Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Flygresan gick bra!

Kategori: Allmänt

Nu äntligen så har jag kommit ner till Malmö igen. Klev av flygplanet klockan 8 imorse. :p
Pappa, Sara jag och Oscar fick åka klockan 3 från Håven inatt/morse. Och jag har knappt sovigt något under natten så jag är rätt så trött nu.
Men jag har hållt på med en massa saker sedan jag kom ner till Malmö, så jag har inte hunnit sova ännu. Och tror
inte att jag sover något för än ikväll heller.
 
Resan gick bra. Mycket mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. ^^
Jag var sjukt närvös och rädd när jag satte mig inne i flygplanet. Trodde verkligen att hjärtat skulle flyga ur bröstkorgen på mig.
Men det var super roligt att åka. I alla fall när vi skulle lyfta och sedan när vi skulle landa.
Det pirrade jätte mycket i magen.. ^^ Haha ja jag vet fjantigt. :p
 
                                
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: