Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Färila imorgon dåe!

Kategori: Allmänt

 
Jag är lite smått närklen just nu om man säger så.
Vi ska ju till Färila imorgon på pograminfo eller va f*n det nu heter. Och jag är rätt så j*vla rädd för att åka dit.
Jag vet egentligen inte varför jag är rädd, men tycker inte om att träffa en massa nya människor och speciellt inte när dem är så många. Jag blir orolig i kroppen förstår ni!! :$
Plus att jag tror folk snear mig 24/7. Och det är en sak jag hatar till max!
Jag och peddot Natalia ska gå på samma hela tiden, så jag är inte forever Alone i alla fall. Och det är ju bra. :p
Och jag tror att vi ska stanna kvar till sena bussen också, så att vi kan äta våran jävla kebab vi tjatar om 24. Haha.
Aja nu vet ni i alla fall att jag är as rädd och helst skulle vilja vara hemma och hålla om nallen min som jag alltid sover me om kvällarna! Hehe ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: