Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

En helg i Håven

Kategori: Allmänt

Kan erkänna att det varit lite dåligt med inlägg nu under helgen, dem senaste dagarna också.
Men eftersom att jag varit hemma i Håven i helgen har det inte funnits tid till att blogga. Har varit tvungen att göra en massa annat förstår ni.
Som till exempel hjälpt pappa och Fredrik med bilarna. Så nu vet jag hur många bild däck som behövs under bilden för att kuna få ut motorn om den ska bli ut skruvad. HAHA!
Nej men jag har inte gjort så mycket mer än att bara tagit det lungt uder helgen. Sovit ätit och chillat bara liksom.
Mer har jag som sagt inte orkat. Känner mig inte fullt frisk än. Och ännu värre har det blivigt nu under kvällen känner jag.
Typiskt när man väl tror att man ska få slippa det.
Men aja, int första gången det värsta händer just mig...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: