Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Emporia

Kategori: Allmänt

Shuuuu bloggen! :D
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Gangnam style med mamma i köket. Haha hon snear mig grovt mycke när jag satte på den. ^^
Jag har precis fixat mig klart, och nu väntar jag bara på att resten av familjen ska göra det så att vi sedan kan åka och handla. Vi ska till det nya köpcentret Emporia. :p
Så vi ska dit och kolla om det finns något intressant att köpa där. Alex ska också med så det blir ju kul! :D
Bäst för han att han inte drar hem än liksom. Vill ju vara med han lite till. För sen kommer man ju inte få träffa honom tills nyår, och om inte ens det.
Han ska väl troligtvis vara med sina vänner och skit. Inte vet jag, men ändå!
 
Har inga bilder på denna datan, men nöjj er med denna.. xd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: