Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

emo/krossad kärlek

Kategori: Allmänt

Tjoo bitches! :D
 
Sitter just nu o skypear med Viktor, har bara för en liten stund sedan kommit hem från en rätt så trevlig kväll med Anton, Jens, Viktor, Rasmus, Tobias, Simon, Jennifer och Lukas.
Vi har suttit uppe vid backen och chillat lite. Inget speciellt hände alls om jag ska vara helt ärlig. :p
Hade väl egentligen velat haft det roligare än var det var. Men är man ett piss humör så ska det gå ut över allt och alla också. -.-'
Men men kommer väl då i alla fall gå över någon gång, om jag har tur. xd
sen gick vi hem till Jens och vi hann inte mer än dit för än jag och Simon drog hem. Och för en gångs skull så tyckte jag att det var sjukt gött att komma hem! ;D
 
Sedan jag kom hem så har jag typ bara ätit lite. SÅ KLART! ;)
lekt me bilder, aa fickat lite text på dem osv osv. :p Tänkte att jag skulle hålla på mer medbilder som jag alltid gjorde förut.
Gäller bara att få tag i bra text o fina bilder så blire perfekt! :D
Temat denna dag är emo/krossadkärlek. Hihi lite random..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: