Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Dryg skoldag!

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen kommit hem från en rätt så dryg dag i skolan. Men man ska väl inte klaga, funnits så många andra dagar man bara velat ta sitt liv pågrund av att dem vart så döda.
Men i alla fall skodagen har väl varit lite sådär.. :p
Redovisning i SO:n första timmen, och jag trodde att jag skulle bajsa blod så rädd jag var.
Men ändå så gick det bättre än vad jag trodde att det skulle göra. :D Vågade prata lite i alla fall. Skulle ha berättat om så mycket mer bara jag hade vågat. Men tyvärr så är Frida inte den människan som väljer att stå inför folk o babbla på. Nej det kan Kungen eller vem fan som helst göra om dem tycker att det skulle vara så himla roligt.
På matten satt jag Johannes Karlsson Viktor I och Clara och spelade " spel "
Eller ja det var mer en lek än ett spel. Vi hade en tärning, och sedan så hade vi 12 namn, 6 tjej namn och 6 kill namn.
Sen så slog vi två gånger var, och så fick vi se vad våra barn skulle heta om det blev en flicka eller pojke.
Sedan vilket datum vi skulle få våra barn OSV. Det var faktiskt sjukt roligt. Och en sak vi borde göra fler gånger under lektionerna vi inte alls har så roligt på. :p
 
skillad men e då! yeey! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: