Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Danmark imorgon!

Kategori: Allmänt

Nu snart, om ett tag så hade jag tänkt att gå och lägga mig. ^^
Så detta blir nog det sista inlägget för idag. Känner att jag borde ta igen allt jag missat med bloggningen nu när jag väl kan och har lust till det.
Men det är som sagt svårt när man inte vet vad man ska skriva om. Plus att jag är rätt så trött så nu om jag ska till och skriva någonting så kanske det bara blir en massa vims.
Okej det kanske det blir i vanliga fall också? Men ända..
 
Imorgon så ska vi åka till Danmark och hälsa på. :)
Det var ett tag sedan jag var där nu. Senast var nog när pappa och Sara tog oss ner dit då vi var på tivoli. :p
Men roligt ska det bli att få säga hej till dem igen, och se vad som kommer att ske för roligt där. ^^
Sen efter att vi kommit hem så kommer min saknade bror Alex och hälsar på. Det ska också bli roligt! :D
Länge sedan man såg honom också nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: