Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Da Matilda story!

Kategori: Allmänt

Idag under svenska lektionen så skulle jag och Matilda skriva till Looslappen.
Och vi hade redan börjat med det vi skulle skriva om. Så en liten bir på vägen hade vi ju kommit. :p
Men jag hade så sjukt tråkigt och visste inte alls vad jag skulle fortsätta skriva om.
Så jag började skriva en berättelse som jag själv tyckte var as grym. ^^ Den heter " Da Matilda stroy "
 
Tänkte fortsätta skriva på den när jag kom hem från Gårn. Efter att jag gjort lite skolarbete!
Men när jag är klar med den, så tänkte jag lägga ut den på bloggen. Så att alla kan se min skit bra berättelse. ;p
 
Nu tjatar Alexandra på mig att vi ska ner på Gårn, så jag läre väl lyssna på henne då!
Bloggar kanske mera ikväll. Om jag både hinner och har orkt till.
Puss hej! :*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: