Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Brattberget

Kategori: Allmänt

Efter att vi vart i kyrkan så drog jag och Jennifer hem till henne, och satt där och chillade ett tag.
Det var först meningen att jag skulle hem till Jens och kolla på film med han och Jocke, men jag hade as blöta skor och ont i fötterna.. -.-'
Jennifer visade mig en vidio om en tjej ( minns inte vad hon hette ) som tog sitt liv pågrund av mobbning.
Satt nästan och grät när jag kollade på vidion, det var jätte sorligt.
Efter ett tag så visade Jennifer mig en töjning och frågade om det var en 3:a, men den var tubbelt så större än den jag hade och jag hade en 3:a i.
Jag tog den Jennifer hade i handen, och tröck i den, och Jennifer i andra hörnet av rummet.. :p
Både gick runt åh skrev. Men jag lovar att det gjorde ondare än att pierca sig själv?! Så nu värker det hela tiden och jag funderar då och då på om jag ska skära av mig örat. Men kommer nog ångra mi efter.. ;)
Sen efter det GICK vi ända till Brattberget och gick runt där och kollade runt lite.. Jag var as rädd när vi gick ner i källaren. Plus att mitt huvud väkte, det tröck liksom i tinningar hela tiden.
Är det ett täcken på att det spökar eller? o.O
Och sedan gick jag och Jennifer därifrån, eftersom jag skulle hem och Jennifer till sin mormor.
Tur som jag hade stod Johan på ica och behövde inte gå hem.. Hade inte alls varit roligt att gå ända hem i kylan plus med dygnsura skor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: