Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

BRÅK IN DA HOUSE!

Kategori: Allmänt

Jag är så otroligt förbannad just nu så jag skulle kunna slå in en vägg.
Trots att jag är mullig och klen och verkligen inte kan slåss.. Men faktiskt så äre så. :/
Men det har ju varit en massa skit den senaste tiden, och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hela situvationen. (stavning)
 
Det är så att jag och en till person blir anklagad för mobbning och att vi fryser ut en person.
Och om vi säger såhär så började det med att jag och min närmsta vän började att glida isär varandra. Det hände något som jag inte riktigt kan sätta ett ärligt svar på.
Vet egentligen inte alls vad som hända. Sedan var det väl till en stor del mitt fel..
Vi började smått och smått sluta snacka med varadra och till slut. snackade vi knapps alls med varandra..
Vi försökte att snacka och reda ut saker, men det spelade ingen roll för det hjälpte inte alls.
Jag brukade säga hej till personen o kompisen till henne, men det var bara kompisen till henne som svarade. Och jag underar verkligen vem som iggar vem.
Jag tycker inte att jag gjort något större fel i denna situvationen, jag har varken snackat skit eller ens haft den tanken att göra det.
Jag kan sjunka mig till lägre nivåer jag också, men inte så lågt att jag ska gå runt och snacka om någon som verkligen varit som en del av mig själv?!
Tro mig eller ej, men det är en sak jag kan svära allt på.
Det finns mer att berätta om, men tänker inte ta upp alla saker. För om jag ska vara helt ärlig, så orkar jag bry mig eller lägga ner en massa tid på detta!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: