Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Bra dag!

Kategori: Allmänt

Det har varit en bra dag idag. jag har inte alls gjort så mycket mer än att tagit det lungt och chillat runt.
Gick ut med mamma och Magnus och handlade tidigare ikväll också.
Fickade ett minneskort till min HTC eftersom att det fattades? Sen så kollade vi efter en ny telefon också. xD
Nu vill jag inte ha iphone5 längre, nu ska jag ha en annan. Men jag tänker inte berätta vilken. Utan det får ni reda på när den är min.. hehe! :D
Det var jätte roligt att se Sara igen också. Hon vart också rätt så glad, hon började gråta. ^^
Så söööööt hon är!
Har ju saknat henne otroligt mycke, men jag kunde inte gråta direkt.. Konstigt nog.
 
Just nu sitter jag och äter pop corn och lyssnar på " mina områden " ^^
Har precis fixat in låtar till mobilen så nu kan jag äntligen lyssna på musik om kvällarna igen.
Iphone6 e inte så poppis, finns ju inget i den vet ni. ;D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: