Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

BLÄÄÄÄ!

Kategori: Allmänt

Jag vet att de va ett bra tag sedan jag bloggade nu. Men inte alls haft ork, lust eller nå annat till åh blogga.
Men eftersom att jag inte alls har så mycket att göra just nu så varför inte?! :p
 
Jag har precis sminkat mig, så nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt på facebook.
Kanske inte det allra roligaste, men det var gött att bara ta det lungt nu efter en lång och as dryg skol dag.
Tyckte inte alls om denna skoldag vi hade.
Vet inte riktigt varför men BLÄÄÄÄÄÄÄ! var det med ett mycket finare ord. xD Men idag på idrotten tyckte jag att jag var rätt så duktig, var med under hela lektionen. Och jag jobbade så mycket att jag blev svettig.. -.-'
Inte det allra roligaste Fridaa vet, men aja händer ju inte så ofta att man tycker att det är "roligt" med idrott..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: