Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Bättre än jag trodde!

Kategori: Allmänt

Idag så skulle vi ju til kyrkan och sjunga. Det var första gången vi sjöng inför publik med skolkören. :p
Och det gick väl helt okej. Jag själv var sjukt närvös och trodde att jag skulle tuppa av inför allt och alla..
Jag hatar både att prata och visa mig inför lite större folk massa! Tycker inte om när dem ska glåma och ja det finns väl flera anledningar. Men inget jag orkar babbla upp nu. xD
I alla fall, jag tyckte att det gick rätt så okej ändå. Vi sjöng kanske inte lika högt som vi gör när vi övar. Men bättre än vad jag trodde det skulle gå i alla fall. ^^
 
Men att lyssna på alla böner och den skiten är inte alls min grej.
Tycker att det är as fattigt och eftersom jag inte alls tror på "Gud" "jesus" och det där så känns det så mycket bättre att sitta och be och sikit.
Haha tur att det inte alls änder ofta dåe. ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: