Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Barnvakterna!

Kategori: Allmänt

Pallade inte berätta om vad jag gjorde igår i mogon inlägget jag tidigare idag skrev.
Så nu när jag både har tid och ork så kan jag ju lika gärna göra det nu. :p
 
Jag och Alexandra var barnvakt åt lilla Osca igår, när pappa och Sara fixade lite saker, och det var väl sådär.
Han skrek och grinade efter både mamma och pappa sin. Och hur vi än försökte leka med honom och visa hur roliga hans leksaker verkligen är ville han inte bry sig i. Utan det var bara mamma och pappa. -.-'
Efter ett tag gick jag Alex och Sebbe och tog fram kvällsfika så att han kude äta istället för att sitta och leka som inte alls fanns i huvudet på honom.
Gick väl bra ett tag, men sen vart det ännu värre när pappa och Sara kom in.
Tillslut vart det lungt, men då slutade det med att jag Alex och Sebbe satt och lekte med Oscars leksaker. Och då gick det tydligen bra att leka. Haha lil pöjken min då! ^^
Inte för att jag sa så just då, då var man ju bara mest sur.. aa.
 
Sen efter ett tag kom Jocke och Jens och hämtade oss. Och kanske lite i onödan.. -.-'
Men men pallar inte skriva en hel roman om det..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: