Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Åt som grisar!

Kategori: Allmänt

Jag och Natalia tjockade i oss en fet kebab rulle till lunch idag.
Och jag tror nog inte att jag ätit så fult och grisigt som jag gjorde då! Det låg mat runt hela golvet och fulla bordet var täckt av mat.
Johannes Karlsson fotade oss, och Anton filmade oss. Så jag tror nog att både bilden och filmen kommer ut på facebook inom kort. Anton sa i alla fall att han skulle lägga ut den. Det jag helst inte skulle vilja men men vad ska man göra.. :p
Johannes fick i alla fall lägga ut gris bilden.
Direkt jag fått sett den på facebook, lägger jag även ut bilden på bloggen. Klart den måste finnas på bloggen också! :D
 
Nu ska Clara och Emma gå och käka, och jag och Natalia hänger på!
Så ja jag bloggar sen när jag kommer hem igen! Lär väl vara runt halv nio. Bussen kommer runt halv sex, sex. Och sedan drar vi till Gårn! :p
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: