Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

ALLTID!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte alls vad som kommer att hända idag?!
Finns ju liksom inte sådär jätte mycket att göra i Håven en helg som denna. Vädret är ju liksom inte direkt det finaste heller.
Saker brukar ju vara roligare när  man är två, har jag hört i alla fall. Men jag tycker inte att det stämmer. Inte alltid i alla fall. Jag är glad att Alex följde med. För efter att denna tråkiga morgon är över så ska vi då fan komma på något roligt att göra. :p
 
Just nu sitter jag i Köket, inget ovanligt alls när jag är hemma. Sitter ALLTID forever alone i köket.
Alexandra sitter inne i TV:rummet och kollar på tv.
Känner att jag vill blogga om någonting, skrev på facebook att dem skulle gilla så att jag kunde skriva en liten text om dem på bloggen nu när jag väl sitter vid en data och verkligen inte har något alls att blogga om.
Men inte hjälpte det eh.
Några gillningar (inte alls många) men ändå!? Så om ni har några ideér så komentera gärna eller skriv på facebook.
Har as tråkigt... -.-'
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: