Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

...........

Kategori: Allmänt

JUST DET!
Idag fick jag reda på en sak som gjorde mig sjukt förbannad! Asså så sur har jag nog inte blivigt på ett bra tag nu..
Fick reda på att det är en massa människor som snackar om mig. Och det är inte fina saker direkt heller.
Och det roliga är att det är inte människor  i min ålder, utan människor som i föräldrar till mina vänner OSV..
Ni som nu läser min blogg och som är föräldrer.
Varför ska ni snacka så otroligt mycket om just mig för?! Jo det är för att ni tycker att det är BARA JAG som gör en massa " duma " saker och drar in era barn i skiten.
Men riktigt så är det inte. Så jag tycker verkligen inte att ni ska skylla på mig hela fucking tiden.
Jag vet hur det är att bo i en liten by alla snackar om allt och alla.
 
För er är jag tydligen tjejen som kommer från Malmö som kan göra exakt vad som helst. Allt från bankrån till mord och en massa fjant. Och hon som gör alla ungar till kriminell och fan vet jag.
Tycker att ni kan kolla på er själv och se om ni själva är så jävla mycket bättre innan ni ska snacka så att käftarn går i varv... -.-'
Blir så otroligt trött på sån här skit. Och jag tror inte heller att detta inlägget skulle hjälpa så mycket mer. Nu har ni väl ännu mer att snacka om.
Men jag är inte den personen som alla tror att jag är..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: