Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Whaaat the fuck is this? :O

Kategori: Allmänt



Det är Söndag och lilla Fridaa är redan vaken? Whaat the fuck is this?.. :O tyyyyp.
Är för pigg och har tvingat mig upp ur sängen så kan liksom inte gå tillbaka och försöka sova igen heller.
Inte alls lönt, och sen så kommer väl mamma om en timme och säger att jag ska äta med dem också? aaaahhhh...
Hahah jag vet jag har en massa problem hela tiden, men ännu fler finns det.. ;)
I alla fall, igår så var jag ute med Jenny och träffade hennes två kill kompisar.
Och som vanligt satt jag rätt så tyst i början och skämdes grovt.
Och det blev inte jätte mycket bättre sen heller, men vi hade grymt tråkigt så vi stack hem.
Hände lite andra saker igår också.
Vi skulle ha träffat killarna vi träffade i Fredags också, men dem svarade inte oss så vi fick typ mer än damp och precis när vi skulle hem så hörde dem av sig och sa att dem hade varit på bio och inte kunnat svara.
Hahahah FML! -.-'
Så igår blev en Lördag som liknande den förra Lördagen, bara en massa tråk och sitta och göra ingenting.
Vi måste verkligen få tillbaka alla kontakter igen Jenny? Eller vad säger du?.. :P


Sorry för bilden men hade ingen annan.. :S



Kommentarer


Kommentera inlägget här: