Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tid hos Vårdcentralen..

Kategori: Allmänt



Jag har inte kunnat blogga innan idag, eftersom direkt jag kom hem så var jag tvungen att hjälpa mamma med att pynta till Saras " familje födelsedags fest " plus Ellen också.. :P
Jag blåste upp över 50 balonger och satt upp dem i snören.
Allt tog mig en timme, haha känner mig lite kass.. xD
I alla fall, rätt så roligt var det att bara chilla och fixa allting själv. Men ändå rätt så jobbigt. ^^
Nu om bara en timme ska jag sticka iväg till vårdcentralen.
Har bokat tid till mina handleder som jag till och från har problem med.!?
Jag tror liksom inte att jag vrickar dem 24.. -.-'
Sen hem igen och se fram emot en härlig dag med familjen. :D Kommer såklart att fotta under kvällen så lite bilder till bloggen blir nog bra. :)

Hälften av alla balonger.. :O




Kommentarer


Kommentera inlägget här: