Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

SommaaaaaaaaarLooooooov!

Kategori: Allmänt



Nu har jag äntligen fått sommarlov, det som jag så länge längtat efter.
Jag är super glad, men det känns ändå inte som sommarlov inte påtanke på vädret och sådära.. -.-'
Det var lite sorligt ockå att få lämmna både lärare, skolan och klasskamrater.. :/
Tur att man har lur och facebook då. :D
Konstigt nog så grät jag inte, jag som är så känslig när det gäller sånnahär saker.
Just det vi uppträdde ju också med våran låt " Ai Se Eu Pego "
Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra. xD Dem som sjöng hördes rätt så bra och vi som spelade spelade inte fel tror jag.. :P
Haha jag själv sänkte pianot och spelade ja jag vet inte vad.
Haha jag glömmde hur den gick så jaja.. :D

Kommer att sakna alla fucktards :'( ♥


















Kommentarer

  • ahmed säger:

    KOMMER SAKNA DIG!PINKY XXX

    2012-06-15 | 00:19:05

Kommentera inlägget här: