Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Skuuuuulan idag!

Kategori: Allmänt



Skoldagen idag har varit helt okej. nu ljög jag, sorry. :s
Haha nej men den var inte sådär jätte rolig, eftersom vi fick städa och torka en massa bord.
Inte för att alla lyssnade på det men aja.. :P
Vi började klockan 10, och fick gå hem runt 20 över 12. Tror det var då.
Men jag stack in och pratade lite med Mare-Louise innan jag bad mamma komma och hämta mig. :)
Imorgon ska vi också börja 10, fett niiice tycker jag. :D
Och sen är det skolavslutning nästa dag.
Jag fattar inte varför man måste gå i skolan den sista veckan som är kvar? För man gör ändå ingenting bara städar undan och chillar.
Så varför kan man då inte bara sluta skolan och få sommarlov direkt???







Kommentarer


Kommentera inlägget här: