Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Sjukt närvklen!....

Kategori: Allmänt



Klev upp klockan 5, allt för tidigt igentligen..
Men eftersom jag verkligen tar 10 år på mig att fixa mig och göra mig i årdning så kan man inte chansa..!?
Men jag är nu klar, gick snabbare än vad jag trodde att det skulle göra. :P
Nu är jag sjukt närvös, för jag ska ha på mig dem hemska skorna..
Vill liksom inte gå i dem halvt söndriga tyg skorna direkt.
Och smala jävla klackar tänker jag inte gå i detta året. Kommer slå halvt ihjäl mig på riktigt.. :/
Tar med mig ett par andra skor så jag kan byta när jag får allt för ont i fötterna och när folk börjar lägga för många komentarer som dem deffenitivt kommer att göra.. -.-'
Annars så kommer det att vara så niiiiice att få sommarlov!!! :D
Längtar som en jag vet inte vad, + vi kommer äta min Angelikas, Awas och Celils "goda" tårta.. xD
Vi bakdade igår under dagen, när dem andra hade fått se film.
Inte för att jag tyckte dem såg sådär jätte goda ut. HATAR BANAN! -.-' Hahahah....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: