Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Sara och mina modell bilder! ;D

Kategori: Allmänt



Nu är jag klar med exakt allt jag ska vara klar med så nu kan jag äntligen blogga! ^^
Ursäkta för att jag varit dålig på att blogga under dagen, men jag har städat och varit ute med Jenny.
Så jag har liskom inte hunnit med det än.
Nu när jag har lite tid över innan jag ska lägga mig så tänkte jag skriva lite. :P
Det har inte alls hänt så mycket idag. Har mest bara tagit det lungt och chillat med livet.
Nästan som en helt vanlig dag i Fridaas lilla värld. :D
Hehe kanske inte så speciellt och så, men iblan är det faktiskt det. xD

Lite söta bilder jag o sara tog under städningen.. ♥







Kommentarer

  • Robert säger:

    Superfin Frida :D

    2012-06-10 | 21:40:54

Kommentera inlägget här: