Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Pildammsparken med skolan.

Kategori: Allmänt



Nu har jag kommit hem från skolan och är sjukt trött och varm.
Det har varit en lång dag i skolan idag, och inte alls rolig. Men jag ska inte klaga för hade inte heller velat jobba..
Vi gick till Pildammsparken och hade en massa aktiviteter.
Och dum som Fridaa är så glömmer hon kameran. Men det blev hettsigt imorse.
Skulle vara i skolan klockan halv tio och vaknade runt kvart över 9.. :P Så ja tycker ni kan förstå denna gången.
Jag har gått runt med en vinder jacka hela dagen så jag kockar fortfarande.
Tyckte att det var kallt imorse och det såg ut som att det skulle bli regn så jag var lite dum och tod den istället..
Imorgon, och på Onsdag så börjar vi 10 fett niice tycker jag. :)
Sen på Torsdag får vi sommarlov! Yeeeees. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: