Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ny kamera Guys! :')

Kategori: Allmänt



Förlåt för att jag inte bloggat mer än ett inlägg idag.
Men jag har varit på ett sjukt dåligt humör hela dagen igår och det har fortfarande inte släppt.
Men tänkte att jag kunnde komma med ett inlägg nu. :P
Nu under morgonen/förmiddagen så har jag städat och hållt på. ( inte kul jag vet )
Ska fortsätta nu snart, och sedan gå ut och träffa Jenny ett tag. Hoppas att det händer någonting roligt då.
För lilla Fridaa pallar inte sitta och vara deppig hela dagen idag också..
Föresten, jag fick en ny kamera igår.
Den kanske inte är sådär jätte fin, men bra var den. Tyckte jag i alla fall.
Min gamla kamera gick ju sönder pågrund av några personer under lite party.. :P Men det är bra, att dem köppte en ny kamera nu alldeles på när jag skaffat ny blogg och sådära! :D
Frida kommer med en massa bilder igen! :D

                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: