Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Igår!

Kategori: Allmänt



Jag hade ingen lust alls till att blogga igår när jag kom hem, eller under tiden då jag inte hade stuckit ut än..
Igår var jag ute med Jenny och chillade runt lite.
Vi träffade hennes Babe en liten stund och jag skämmde verkligen ut mitt liv.. :S
Haha ja så jag tror inte att han fick ett bra första intryck..
Men roligt var det i alla fall.. :D
Sen efter det så stack vi till Jennys två kill kompisar och chillade i en källare med dem. Haha omg vilka roliga liv vi har jag vet. !? -.-'
Nej men det var helt okej faktiskt, lite lång tråkigt då och då, men Jenny fick mig stirrig hela tiden.
Haha sen innan vi skulle hem så träffade vi även Ridwan och chillade med honom.
Både Jenny och Ridwan följde mig hem, niiiice visst xD


Haha gammal bild på mig och Sara! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här: