Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

I flera bitar? :'(

Kategori: Allmänt


Det är nu jag måste släppa taget, börja om på nytt och försöka tro på någonting igen.
Jag har innsett det nu efter en lång tid.
Men det har varit svårt när man inte velat släppa taget. Jag ville inte tänka den tanken på att det aldrig skulle kunna bli bra.
Men jag borde ha fattat, att alla sagor har inte ett lyckligt slut. Dem flesta, men inte alla.
Jag Älskar dig för mycket, och detta kommer att bli svårt, svårt att bara försöka glömma och gå vidare när man igentligen inte vill..

Jag älskade dig som jag aldrig någonsin älskat någon annan förut.
Det var fel jag vet, men man kan inte alltid styra sina känslor.. Och allt blev så fel från första början.. :(
Ett ärr läker aldrig och blir aldrig fina, som dig i mitt hjärta. Du kommer föralltid att finnas där, trots att jag går vidare kommer du för alltid att finnas där..

Du kollade på mig, som ingen annan kollat på mig förut.
Jag trodde att jag betydde någonting för dig, men jag hade fel.
Det gör ont att se sanningen, speciellt när den inte är som man själv vill att den ska vara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: