Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hora, skabbig Äcklig!?

Kategori: Allmänt



Jag skulle aldrig någonsin kunna kalla min föredetta bästavän för varken Hora, Skabbig äcklig eller vad som helst i den stilen.
Okej man kan bråka och man behöver inte vara vänner längre..
Men personen har liksom varit en närmst och varför ska man då gå och snacka så mycket!? -.-'
Det tyder bara på att man är en dålig människa och att man verkligen inte har bättre saker för sig än att snacka om andra!?
Jag fattar inte ens vad det roliga är med att snacka om andra personer!?
Slösa tid på en massa skitsack än att gå och ha roligt och bara sluta tänka på det som hänt och gå vidare..
Det är inte svåt? Inte alls.
Och om du är med någon som snackar om andra, så vet du till 100% att personen kan snacka om vem som helst, till och med just dig!
Som jag alltid sagt, jag hatar skit snack och det är en sak dem flesta inte vill bli drabbad av. Rätta mig om jag har fel? ^^






Kommentarer


Kommentera inlägget här: