Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

HEMSKT! :(

Kategori: Allmänt



Nu en timme och 30 minuter senare så är jag hemma. -.-'
För det första så fick jag sitta där inne och vänta 10 år, sen efter att jag träffat läkaren fick jag sitta i yttligare 10 år till och vänta på att få ta prov..
Dumma lilla Fridaa fattade inte att man skulle ta blodprov med nål i armväket utan trodde att man tog ett stick i fingret som vanligt.
Jag som tycker stick i fingret är hemskt och gör ont, men det är verkligen ingenting i gämförerlse med det jag gjorde nu.
Jag hatar sprutor, nålar stick i fingret.?! Det är hemsk hemsk heksm..
Och läkaren som gjorde det på mig hittade mina blodkärl som vanligt, men sen när hon fått in nålen så kom det för lite blod eller inget alls.
Hon körde in dem två gånger i högra armen först men det ville inte. ONT GJORDE DET OCKSÅ! :O
Sen var hon tvungen att kalla en annan läkare och dem tog den andra armen då gick det plötsligt skit bra.. :(
Värsta jag någonsin gjort. :O :'( :@


såhär ser det ut, men mycket blåare runt om..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: