Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Helt fuckt!?

Kategori: Allmänt



Godmorgon, eller ja godeftermiddag guys! -.-'
Detta har verkligen varit en av dem jobbigate och mest fuckaste morgonen ever!
Vaknade av att dem ville jag skulle komma ut och äta frukost vid 10 imorse.
Jag var skit trött så satte mig vid dem i två minuter sedan gick jag tillbaka och la mig igen.
Mamma väckte mig sen runt halv 1 jag blev skit sur för jag ville fortsätta att sova, men blev lite underhållen av en person i en timme bara för att jag kom en och en halv timme försent igår..  
Jag låg och skrek för jag var så fucking sur.... -.-'
Fick efter underhållningen sommnat om igen och nu har jag pallat mig upp och fått på mig någonting.
Det som har varit sjukt jobbigt under denna morgonen är att jag har inte rökt sen igår vid 11 så jag har riktigt damp och kan slå sönder vad som helst just nu..
Råkade fucka saras stege till sängen också, men tror nog inte att dem ser det..
Ja som sagt jag kom hem försent igår, jag var med Jenny i Folkan med Nawar, Ahem och momme.!?
Vi bara satt och chillade, satt i en tunell med nawar och snackade medans Jenny satt med dem andra haha så synd om henne.. :P
Annars så hade jag rätt så roligt igår. Softade runt i stan lite och sådära.
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra för någonting, kanske träffa lite folk igen. :D Eller de hoppas jag på i alla fall. Orkar inte sitta hemam hela dagen!? -.-'

Tyvärr så glömmde jag min kamera i Jennys väska så kan inte bjuda på bilder idag.
Imorgon lovar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: