Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Har sovigt ett tag! ^^

Kategori: Allmänt



Lilla Fridaa la sig och såv efter att hon bloggat det sista inlägget.. :P
Jag var verkligen sjukt trött eftersom jag inte har sovit okej på flera veckor nu.
Tur så kommer jag kunna sova exakt hur mycket jag vill nu under sommaren. Så fucking gött!! :D
Så ja jag har inte gjort mycket mer sendan jag kom hem.
Bara chillat i mina egna drömmar, kopplat av, fått lite sömn. HAHHAHA!
Jag vet inte heller vad som kommer att hända idag, kommer nog att kolla på någon film, sova eller något liknande.. :)
Orkar inte hålla på och göra en massa saker idag, inte alls fint väder heller så?!




Kommentarer

  • Anna säger:

    saknar dig bebis <33333333



    smsa mig!!!!!!!!! när kommer du till byn :) jag ska typ vara där hela sommaren!! <3333333

    2012-06-14 | 19:27:46
    Bloggadress: http://coookiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: