Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Goooodmorgon sverige! xD

Kategori: Allmänt




Nu för bara ett litet tag sedan har lilla Fridaa orkat ta sig upp ur sängen. :)
Det blev en lång dag igår, vi stannade på student festen till lite över 12. Hehe jag som tänkte gå lite tidigare men så blev det inte riktigt.
Jag hade inte alls roligt ibörjan och tyckte att det var sjukt tråkigt att bara sitta och glo in i väggen och lyssna på en massa okännda människor?!
Men sen räddade Basira mig och vi var med varandra under hela kvällen. :P
Och denna gången var verkligen inte som första gången vi träffades, utan helt tvärt om.
Första gången förstår ni, så var Frida inte sådär jätte frisk i huvudet och visste inte riktigt vad hon sa..
Jag kallade henne en massa saker, och jag var inte alls så snäll..
Men igår så kom vi varandra mycket närmare och hon är verkligen inte den tjejen jag trodde att hon skulle vara! :P

Jag kanske inte fick ta denna bilden, men aja.. :s



Kommentarer


Kommentera inlägget här: