Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Godmorgon Girls and Boys! :D

Kategori: Allmänt



Det blev så att jag gick och la mig rätt så tidigt igår. Jag Jonathan och Johan kollade på en rätt så bra film.
Handlade om att en liten kille blev blind men lekte superhjälte och sådära... :P
Inte alls min typ av film men gick helt klart att titta på. :)
Jag minns inte om jag kollade på halva eller så gått som hela. Såg i alla fall inte slutet av den eftersom jag tuppa av.. xD
Men nu är jag super pigg och kommer nog inte behöva sova under dagen. Eller?! D:
Nu snart ska jag ut och gratta Mohammed och ge honom en *****
Hahah han får då i alla fall någonting av mig. :P
Lite pinsmat när han skrev och frågade för hade precis kommit ut från duschen och trodde att han var utanför, men han är nu påväg och jag har hunnit klä på mig åtminstonde.. (stavning) :P
Sen nu klockan 1 så ska jag och mamma på ett super hemligt möte.
Ingenting jag ännu kan skriva om på bloggen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: