Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Färga håret! :D

Kategori: Allmänt



Nu har jag och mamma äntligen kommit hem från vårt lilla möte.
Det gick jätte bra, bättre än vad jag trodde att det skulle göra och jag är super nöjd. :P
Efter mötet så stack jag och mamma till lillabåt hammnen och tog en varsin glass och gick längst stranden (båtbryggorna) Hehe :D
Vi snackade lite exktra med varandra och det var super skönt. Någonting vi inte har gjort på år!
Känndes faktiskt som att vi kom varandra lite närmare och fick sagt det vi ville säga till varandra! ^^
Nu ska mamma bara blanda hårfärgen, så att jag sedan kan färga mitt hår! :D
Slipper nu denna fula fucking blonda utväxten jag har över hela huvudet! -.-'
Sen så ska jag ut och fotta några sköna bilder :D
Måste ju unna sig lite en Fredag! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här: