Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

........

Kategori: Allmänt



Att dem som har varit ens närmaste, dem ända man han kunnat snacka med och dem som "funnits" där bara är borta som ingenting.
Och allt på grund av ett misstag..!?
OK låt mig värka feg när jag inte vill snacka med er, MEN ni vet ju tydligen sanningen så varför då snacka om saken. Gjort är gjort och det ända jag kan göra är att ångra mig..
Som jag redan gör tillräckligt..
Det var redan fuckt, och det ska det ju liksom inte bli när ni kommer in i bilen heller..
Ni får säga och tycka vad ni vill om mig, jag orkar verkligen inte bry mig längre.
Det är verkligen inte lönt att bry sig längre, inte efter allt detta.
Och varför kommer ni efter en lång tid? Om ni ny har "vetat" hela tiden?..
Alla gör misstag, men betyder det då att ni inte längre ska se mig som den jag verkligen är?
Ska jag bara glömmas bort som ingenting?
Låt er göra som nu själva vill, som sagt jag har ingen lust att bry mig längre.

TA MIG SOM DEN JAG VERKLIGEN ÄR, OCH INTE FÖR DEM MISSTAGEN JAG GÖR!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: