Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Denna dagen har ju varit sådär! "/

Kategori: Allmänt



Som ni säkert redan fattat så började min dag inte alls bra, och fortsatt dålig har den också! -.-'
Jag har för mycket i mitt lilla huvud just nu, och allt nästan allt har bara exbloderat.
Känner mig så fuckt och gråten är i halsen bara sekunder på att bristas ut.
Men har kunnat hålla mig än så länge, så varför inte resten av dagen också?
Så skönt det hade varit att bara få komma upp till pappa och tänka på helt andra saker än allt detta här nere.
Kommer att dö tidigt i all denna skiten om det fortsätter.
Jag tål faktiskt en hel del, men någon gång rinner det över för alla?! Eller har jag fel...

Snackade nyss med min underbara ängel VERONICA! :')
Jag behövde snacka av mig lite om vissa saker, och Veronica är min ända räddning när det gäller den saken.
Inte för att hon är värd att lyssna på alla mina problem.
Men glad är jag att hon lyssnar och förstår mig.. ♥
Älskar dig Veronica, och längtar sönder mitt liv.. Vill verkligen upp till dig just nu :(




Kommentarer

  • veronica säger:

    Finns alltid för dig älskling, det vet du! Jag förstår dig precis, älskar dig till 1000 och över allt annat! Vill verkligen bara vara med dig nu...<333

    2012-06-16 | 21:18:52
    Bloggadress: http://spinkylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: