Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Broken Love

Kategori: Allmänt



Min själ är fylld med tårar och sorg, ingen glädje finns längre kvar.
Det gör ont att veta att den man verkligen Älskar, inte älskar än tillbaka på samma sätt.
Ännu ondare gör det att se personen med någon annan. :(
Du fick mig glad när jag var ledsen, du fick mig må bra när jag mådde som värst och du gjorde inget speciellt alls. Du bara fanns där nära mig.
Men nu?..
Jag Älskar dig så sjukt otroligt mycket, på alla olika sätt man kan älska någon.
som syster/bror, för den personen du är, din personlighet exakt allt. :(
Jag vet att det aldrig någonsin skulle funka, men det gör ont att inse det, det gör så jävla ont..
Du har stått mig så nära, men nu är du borta som ingenting.
Jag vill aldrig glömma dig, jag kommer aldrig glömma dig. För du kommer vara kvar i mitt hjärta föralltid. :/ 


                                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här: