Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Andra inlägget på min nya blogg! :)

Kategori: Allmänt



Ska bara börja blogga som vanligt igen, och inte ta det som om det vore en ny blogg.
Bara att blogga som ingenting har hänt.. :P

Det var en helt okej dag i skolan idag. Vi gjorde inte alls mycket.
Andra lektionen ( på matten ) så stack jag Ali Mohammed och Angelika ut på en runda. Hehe.
Vi trodde att lektionen var inställd så vi stack till Mobilia.
Tjockhuvudena Ali och Mohammed gick in i den stängda delen av Mobilia, och kom sedan inte ut den vägen vi skulle möta dem på. Haha så jag och Angelika bara stack från dem.
Men dem hittade oss igen.. xD
Vi gick även till pildammsparken och jagade lite fåglar..
Dem två sista lektionerna fick vi bara reda på våra betyg och hur det hade gått för oss.
Och jag fick bättre betyg än vad jag hade trott.. :O Happy face (y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: