Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Två roliga dagar i Håven

Kategori: Allmänt

Sorry för att jag inte bloggade igår.. 
Torsdags kväll så kom ju Veronica hem till mig, och när vi stod i köket och lagade lite våfflor så ringde kusin Simon till mig och frågade om vi skulle sova i husvagnen. 
Och våran plan var att vi skulle sova i den men vid ett badställe där jag och Veronica stack och badade precis när hon kom. 
Men eftersom pappa inte mådde så bra så orkade han inte köra dit husvagnen.. 
Men sova i den fick vi och klart att vi gjorde det också. :p 
Vi ringde tillbaka till Simon och han och Isak kom och vi hade en as rolig natt. :D 
Vi satt och myste alla 4 och drack safft och åt rabbarber ;p Det tyckte jag var rätt så niiice xD 
 
Sen igår så åkte vi en hel del moppe alla 4 också. 
Simon försökte lära mig att stegra med min moppe, men det gick ju som det fick. 
Haha lärde mig dock att "börna" också. Haha för det var ju det jag failade med när jag skulle försöka "stegra" :) 
Aa men i alla fall, jag hade två roliga dagar hemma i Håven. :p 
 

Kommentarer

  • Robert säger:

    Faan va snygg du är Frida ;)

    2012-07-21 | 15:59:42

Kommentera inlägget här: